Vytváření objednávky - objednávka přijata
| Košík |
| Dodací údaje |
| Kontrola dat |
| Objednávka přijata |
INFOLINKA: 383 136 000 (po-pa: 9-12 / 13-18 hod. so: 9-12 hod.)
Co bude následovat?
1. Po zpracování objednávky Vás budeme kontaktovat o dostupnosti a expedici zboží.
2. Při expedici zboží přepravní společností Vám zašleme notifikaci spolu s odkazem na stažení faktury, návodu a sledování zakázky. Přepravní společnost Vám zašle e-mail / SMS zprávu s informací od času doručení zboží.
Při závozu naší přepravou(postele, komody, noční stolky a komplety), Vám 10 dní před plánovaným termínem doručení zašleme připomenutí a upřesnění termínu a 3-4 dny před závozem zasíláme upřesněný čas závozu(časové okno).
3. Pokud jste zvolili platbu převodem, zálohová faktura Vám dozazí spolu s potvrzením objednávky.
4. Za 10 dní Vám může být zaslán dotazník s hodnocením našeho obchodu bez ohledu na doručení zboží. Děje se tak automatizovaně přímo na pokyn Heureka.cz / Zboží.cz.
