Vytváření objednávky - objednávka přijata

1.
Košík
2.
Dodací údaje
3.
Kontrola dat
4.
Objednávka přijata
Objednávka byla přijata.
Pokud Vám do 30 minut nedorazí automatické potvrzení o přijetí objednávky na Váš email, obraťte se prosím na naší Infolinku. Mohlo dojít k selhání systému, nebo jste vyplnili nesprávný email.

INFOLINKA: 383 136 000 (po-pa: 9-12 / 13-18 hod. so: 9-12 hod.)
Děkujeme za Vaši objednávku.

sledujte youtube

Co bude následovat?

1. Po zpracování objednávky Vás budeme kontaktovat o dostupnosti a expedici zboží.

2. Při expedici zboží přepravní společností Vám zašleme notifikaci spolu s odkazem na stažení faktury, návodu a sledování zakázky. Přepravní společnost Vám zašle e-mail / SMS zprávu s informací od času doručení zboží.

Při závozu naší přepravou(postele, komody, noční stolky a komplety), Vám 10 dní před plánovaným termínem doručení zašleme připomenutí a upřesnění termínu a 3-4 dny před závozem zasíláme upřesněný čas závozu(časové okno).

3. Pokud jste zvolili platbu převodem, zálohová faktura Vám dozazí spolu s potvrzením objednávky.

4. Za 10 dní Vám může být zaslán dotazník s hodnocením našeho obchodu bez ohledu na doručení zboží. Děje se tak automatizovaně přímo na pokyn Heureka.cz / Zboží.cz.

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.