Kontakty

Rychlý kontakt

Potřebujete rychle poradit nebo upravit objednávku? Jsme na telefonu i e-mailu připraveni vám pomoci.

 

spime.cz kontakt

Provozovatel e-shopu Spíme.cz

E-shop Spíme.cz provozuje společnost Postelia s.r.o., český výrobce matrací, roštů a postelí z masivu. Na trhu působíme přes 20 let a dodáváme po celé ČR i do EU.

Firemní údaje

  • Název: Postelia s.r.o.
  • IČO: 01383019
  • DIČ: CZ01383019
  • Fakturační adresa: U plynárny 1588/79, 101 00 Praha 10
  • Korespondenční adresa: Soběslavská 638, 390 02 Tábor

Bankovní spojení

  • Česká koruna (CZK): 257156051 / 0300 – ČSOB
  • Euro (EUR): 258903207 / 0300 – ČSOB
  • EUR IBAN: CZ36 0300 0000 0002 5890 3207
  • SWIFT / BIC: CEKOCZPP

Kamenné prodejny Spíme.cz

Přijďte si matrace a postele osobně vyzkoušet. Naši odborní poradci vám pomohou s výběrem ideální tvrdosti, materiálů i ložnicového nábytku.

Kontakty na prodejny

  • Praha: +420 266 007 208 • +420 734 256 258
  • Brno: +420 511 447 909 • +420 734 256 259
  • Plzeň: +420 377 310 304 • +420 734 256 254
  • Tábor: +420 388 441 105 • +420 734 256 255
  • Hradec Králové: +420 499 111 499 • +420 734 256 257
  • Ostrava: +420 555 440 840 • +420 734 256 147

Kompletní seznam adres a otevíracích hodin najdete zde:
www.spime.cz/prodejny


 

Infolinka Spíme.cz & nákup po telefonu

Infolinka pomáhá s výběrem matrací, roštů a postelí, ověřením dostupnosti, změnou objednávky a telefonickými nákupy.

  • Telefon: +420 383 136 000
  • Mobil: +420 734 256 255 • +420 734 256 253
  • E-mail: info@spime.cz, info@postelia.cz
  • Provozní doba: Po–Pá 9:00–12:00 / 13:00–17:00

Logistika rozvozu Spíme.cz

Oddělení logistiky řeší termíny doručení u velkých zakázek — postelí, skříní, komod a kompletů. U vlastní dopravy nabízíme vynesení do patra a montáž.

  • Telefon: +420 388 441 101 • +420 734 256 251
  • E-mail: logistika@spime.cz

Zásilky přepravních společností

Pro menší zásilky využíváme TOPTRANS, DPD a ONE/WeDo. Pomůžeme vám se sledováním zásilky, změnou doručení i řešením poškození.

  • Telefon: +420 383 136 000 • +420 734 256 253 • +420 734 256 250
  • E-mail: preprava@spime.cz

Servis a reklamace

Nejrychlejší a nejpřehlednější způsob řešení reklamace je online formulář, kde můžete vložit fotografie, popis problému a číslo objednávky.

Fakturace & platby

Účetní oddělení vám pomůže s doklady, dobropisy, platbami a párováním objednávek.

  • Telefon: +420 388 441 110 • +420 734 256 252
  • E-mail: fakturace@spime.cz

Kontakt mimo pracovní dobu

Tento kontakt využijte pouze v naléhavých situacích (např. těsně před plánovaným rozvozem).

  • Telefon: +420 734 256 255 (Po–Pá 18:00–20:00)

Nejčastější dotazy

Jaký je telefon na infolinku?

+420 383 136 000

Jak zadám reklamaci?

Přes online formulář na servis.postelia.cz.

Jak zjistím stav zásilky?

Napište na preprava@spime.cz nebo zavolejte na čísla uvedená v sekci přeprava.

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.