Kontakty
Rychlý kontakt
Potřebujete rychle poradit nebo upravit objednávku? Jsme na telefonu i e-mailu připraveni vám pomoci.

Provozovatel e-shopu Spíme.cz
E-shop Spíme.cz provozuje společnost Postelia s.r.o., český výrobce matrací, roštů a postelí z masivu. Na trhu působíme přes 20 let a dodáváme po celé ČR i do EU.
Firemní údaje
- Název: Postelia s.r.o.
- IČO: 01383019
- DIČ: CZ01383019
- Fakturační adresa: U plynárny 1588/79, 101 00 Praha 10
- Korespondenční adresa: Soběslavská 638, 390 02 Tábor
Bankovní spojení
- Česká koruna (CZK): 257156051 / 0300 – ČSOB
- Euro (EUR): 258903207 / 0300 – ČSOB
- EUR IBAN: CZ36 0300 0000 0002 5890 3207
- SWIFT / BIC: CEKOCZPP
Kamenné prodejny Spíme.cz
Přijďte si matrace a postele osobně vyzkoušet. Naši odborní poradci vám pomohou s výběrem ideální tvrdosti, materiálů i ložnicového nábytku.
Kontakty na prodejny
- Praha: +420 266 007 208 • +420 734 256 258
- Brno: +420 511 447 909 • +420 734 256 259
- Plzeň: +420 377 310 304 • +420 734 256 254
- Tábor: +420 388 441 105 • +420 734 256 255
- Hradec Králové: +420 499 111 499 • +420 734 256 257
- Ostrava: +420 555 440 840 • +420 734 256 147
Kompletní seznam adres a otevíracích hodin najdete zde:
www.spime.cz/prodejny
Infolinka Spíme.cz & nákup po telefonu
Infolinka pomáhá s výběrem matrací, roštů a postelí, ověřením dostupnosti, změnou objednávky a telefonickými nákupy.
- Telefon: +420 383 136 000
- Mobil: +420 734 256 255 • +420 734 256 253
- E-mail: info@spime.cz, info@postelia.cz
- Provozní doba: Po–Pá 9:00–12:00 / 13:00–17:00
Logistika rozvozu Spíme.cz
Oddělení logistiky řeší termíny doručení u velkých zakázek — postelí, skříní, komod a kompletů. U vlastní dopravy nabízíme vynesení do patra a montáž.
- Telefon: +420 388 441 101 • +420 734 256 251
- E-mail: logistika@spime.cz
Zásilky přepravních společností
Pro menší zásilky využíváme TOPTRANS, DPD a ONE/WeDo. Pomůžeme vám se sledováním zásilky, změnou doručení i řešením poškození.
- Telefon: +420 383 136 000 • +420 734 256 253 • +420 734 256 250
- E-mail: preprava@spime.cz
Servis a reklamace
Nejrychlejší a nejpřehlednější způsob řešení reklamace je online formulář, kde můžete vložit fotografie, popis problému a číslo objednávky.
- Formulář: servis.postelia.cz
- Telefon: +420 388 441 102
- E-mail: servis@spime.cz
Fakturace & platby
Účetní oddělení vám pomůže s doklady, dobropisy, platbami a párováním objednávek.
- Telefon: +420 388 441 110 • +420 734 256 252
- E-mail: fakturace@spime.cz
Kontakt mimo pracovní dobu
Tento kontakt využijte pouze v naléhavých situacích (např. těsně před plánovaným rozvozem).
- Telefon: +420 734 256 255 (Po–Pá 18:00–20:00)
Nejčastější dotazy
Jaký je telefon na infolinku?
+420 383 136 000
Jak zadám reklamaci?
Přes online formulář na servis.postelia.cz.
Jak zjistím stav zásilky?
Napište na preprava@spime.cz nebo zavolejte na čísla uvedená v sekci přeprava.